Przejdź do menu Przejdź do treści

Studia niestacjonarne

Programy i plany studiów I st.niestacjonarnych rozpoczynających się w roku akademickim:

 

Karty kursów dla kierunku Pedagogika – edycja 2023/24

Andragogika_S

Andragogika _N

Animacja kultury z dydaktyką organizacji czasu wolnego_S-dla programu 2022-23 PSO

Animacja kultury_S-dla programu 2021-22

Diagnoza pedagogiczna_S

Dydaktyka dzialań andragogicznych_S-dla programu 2021-22

Etos pracy pedagoga_S

Etos pracy pedagoga_N

Filozofia wychowania_N

Formy pomocy psychologicznej_S – do progr rozpoczynajacego się w 2021-2022

Gerontopedagogika II_S

Gerontopedagogika III_S

Gerontopedagogika II_N

Mechanizmy zachowań grupowych_N

Mechanizmy zachowań grupowych_S

Media w edukacji_N

Media w edukacji_S

Metodologia nauk społecznych

Metody badań pedagogicznych

Metodyka pracy społeczno-opiekuńczej A_N

Metodyka pracy społeczno-opiekuńczej A_S

Metodyka pracy społeczno-opiekuńczej B_N

Metodyka pracy społeczno-opiekuńczej B_S

Metodyka pracy w świetlicy, I rok, II stopień_S-program 2023-24

Metodyka pracy z rodziną_S

Metodyka profilaktyki uzależnień

Ochrona własności intelektualnej_N

Ochrona własności intelektualnej_S

Patologia i marginalizacja społeczna

Pedagogika porównawcza_N

Pedagogika porównawcza_PSO N

Pedagogika porównawcza_PSO S

Pedagogika pracy_S

Pedagogika rodziny_S

Pedagogika społeczna_N

Pedagogika społeczna_S

Pedagogika twórczości_N

Pedagogika twórczości_S

Podstawy terapii pedagogicznej_N

Praca z osobami o specjalnych potrzebach_N

Praca z osobami o specjalnych potrzebach_S

Praca z uczniem o SPE

Prawa dziecka i podstawy prawne pracy nauczyciela_N

Prawa dziecka i podstawy prawne pracy nauczyciela_S

Prawo oświatowe_N

Prawo rodzinne i opiekuńcze_N

Prawo rodzinne i opiekuńcze_S

Prawo rodzinne, opiekuńcze i karne – wybrane zagadnienia_S

Profilaktyka społeczna

Przedsiębiorczość w pracy pedagoga_N

Przedsiębiorczość w pracy pedagoga_S

Psychologia kliniczna w edukacji_N

Psychologia kliniczna w edukacji_S

Psychologia kliniczna_S-do programu 2022-2023

Psychologia społeczna_N

Psychologia społeczna_S

Psychologia wychowawcza_N-do programu 2021-22

Psychologia wychowawcza_S-do programu 2021-22

Readaptacja społeczna i zawodowa zagrożonych wykluczeniem społecznym

Seminarium dyplomowe_PSO

Socjologia wychowania_S

Socjologia wychowania

Strategie badań edukacyjnych_N

Strategie badań edukacyjnych_S

Streetworking-metodyka pracy w środowisku otwartym

Stymulacja pedagogiczna dziecka

Technologia informacyjna s. niestacjonarne 2023-24 

Technologia informacyjna s. stacjonarne 2023-24

Teoria i praktyka wychowania

Terapia z rodziną dysfunkcyjną i dzieckiem krzywdzonym_S

Trening umiejętności społecznych

Umiejętności interpersonalne

Warsztaty umiejetności diagnostycznych i terapeutycznych_N

Warsztaty umiejetności diagnostycznych i terapeutycznych_S

Wprowadzenie do pedagogiki_S

Wprowadzenie do psychologii_N

Wprowadzenie do psychologii_S

Współczesne problemy socjologii_N

Współczesne problemy socjologii_S

Wybrane problemy doradztwa_N

Wybrane problemy doradztwa_S

Wybrane zagadnienia pedagogiki społecznej_S

Zagrożenia cywilizacyjne_N

Zagrożenia cywilizacyjne_S

Zagrożenia i patologie społeczne_N


Wykaz kursów/kart kursów według porządku alfabetycznego
I stopień studiów niestacjonarnych, kierunek pedagogika

Kursy obligatoryjne

Biomedyczne podstawy rozwoju

Diagnostyka pedagogiczna

Etos pracy pedagoga

Filozofia wychowania

Historia filozofii

Historia wychowania

Interwencja kryzysowa

Komunikacja interpersonalna

Metody badań pedagogicznych

ochrona własności intelektualnej

Pedagogika społeczna

Pierwsza pomoc przedmedyczna

Podstawy samokształcenia

Pojęcia i systemy pedagogiczne

Pedagogika w praktyce instytucjonalnej

Przedsiębiorczość w pracy pedagoga 

Psychologia kliniczna

Psycholoogia ogólna

Psychologia rozwojowa

Psychologia społeczna

Seminarium_A_zaoczne

Seminarium_B_zaoczne

Seminarium_C_zaoczne

Socjologia edukacji

Socjologia ogólna

Strategie badań w edukacji

Technologia informacyjna

Teoretyczne podstawy kształcenia

Teoretyczne podstawy wychowania

 

Kursy specjalnościowe: pedagogika społeczno-opiekuńcza

Animacja kultury z elementami czasu wolnego

Edukacja zdrowotna

Elementy pedagogiki specjalnej

Konwersatorium pedagogiczne

Media w edukacji

Metodyka pracy pedagoga

Metodyka pracy społeczno-opiekuńczej A

Metodyka pracy społeczno-opiekuńczej B

Metodyka pracy z dorosłymi

Pedagogiczna stymulacja rozwoju dziecka

Pedagogika opiekuńcza

Pedagogika pracy

Pedagogika rodziny

Pedagogika twórczości

Podstawy terapii pedagogicznej

Polityka społeczna i oświatowa

Praca z osobami o szczególnych potrzebach

Praca z rodziną wieloproblemową

Prawo oświatowe 

Prawo rodzinne, opiekuńcze 

Profilaktyka społeczna

Psychologia wychowawcza

Zagrożenia cywilizacyjne

 

Kursy specjalnościowe: promocja zdrowia i profilaktyka uzależnień

Animacja kultury z dydaktyką organizacji czasu wolnego

 Edukacja zdrowotna 

Elementy terapii uzależnień

Etiologia uzależnień

Formy pomocy psychologicznej

Gerontopedagogika

Konwersatorium pedagogiczne

Media w promocji zdrowia

Metodyka pracy pedagoga

Metodyka pracy z dorosłymi

Metodyka profilaktyki uzależnień

Metodyka promocji zdrowia

Organizacja i prawne podstawy prawne profilaktyki uzależnień

Patologia i marginalizacja społeczna

Podstawy anatomii i fizjologii człowieka

Podstawy diagnozy psychologicznej

Podstawy toksykologii

Podstawy epidemiologii

Praca z rodziną problemową

Projektowanie programów z profilaktyki uzależnień

Projektowanie programów z promocji zdrowia

Psychologia klin w edukacji

Trening umiejętności społecznych

Zagrożenia cywilizacyjne

 

Kursy specjalnościowe: resocjalizacja i profilaktyka społeczna

Animacja kultury z dydaktyką organizacji czasu wolnego

Dydaktyka działań andragogicznych

Formy pomocy psychologicznej

Gerontopedagogika

Historia odrzuconych społecznie

Komunikacja interpersonalna w resocjalizacji

Konwersatorium pedagogiczne

Mechanizmy zachowań grupowych

Media w resocjalizacji

Metody arteterapii w pracy resocjalizacyjnej (drama, muzykoterapia, biblioterapia, techniki plastyczne)

Metody pracy w resocjalizacji

Metodyka profilaktyki społecznej

Metodyka profilaktyki uzależnień

patologia i marginalizacja społeczna

Pedagogika opiekuńcza

Pedagogika resocjalizacyjna

Podstawy diagnozy pedagogicznej

Polityka społeczna i oświatowa

Praca z rodziną problemową

Profilaktyka społeczna

Promocja zdrowia i edukacja zdrowotna

Readaptacja społeczna i zawodowa zagrożonych wykluczeniem społecznym

Streetworking – metodyka pracy w środowisku otwartym

System pomocy dziecku i rodzinie

Wybrane zagadnienie prawa rodzinnego, opiekuńczego i kary

Zagrożenia cywilizacyjne

DYREKCJA INSTYTUTU PEDAGOGIKI INFORMUJE, ŻE ZA AKTUALIZACJĘ KART KURSÓW ODPOWIADA NAUCZYCIEL REALIZUJĄCY W DANYM ROKU AKADEMICKIM KURS.

Najnowsze wpisy

Archiwa