Przejdź do menu Przejdź do treści

DREAM

Digital and Remote Education to Achieve More (2021-1-FR01-KA220-SCH-000029887)

Strona FB projektu: https://www.facebook.com/profile.php?id=100077804330181

Cele projektu: rozwijanie kompetencji cyfrowych nauczycieli szkół podstawowych oraz wzrost zaufania wśród nauczycieli i uczniów do korzystania z narzędzi informatycznych do nauki na odległość.

Termin realizacji: 01.11.2021-1.11.2023

Budget projektu: 271 654 EUR

Lider projektu: L.E.A.R.N. Institute France, Francja

Partnerzy projektu: Uniwersytet Pedagogiczny w Krakowie (UP w Krakowie), Polska

OOU „Nevena Georgieva-Dunja”, Macedonia Północna

EGE ILKOKULU, Turcja

COFAC COOPERATIVA DE FORMACAO E ANIMACAO CULTURAL CRL, Portugalia

Municipality of Lushnje, Albania

Euphoria Net Srl, Włochy

Koordynator projektu od strony lidera: Karolina Lebourg, L.E.A.R.N. Institute France, Francja

Koordynator projektu od strony UP w Krakowie: dr hab. Katarzyna Potyrała (do 30.09.2022) i dr hab. Nataliia Demeshkant, prof. UP w Krakowie

Zadania projektowe UP w Krakowie:

-przygotowanie publikacji dotyczących psychologiczno-pedagogicznych aspektów nauczania zdalnego;

– nagranie serii krótkich wideo dla rodziców o tematyce wpływu uczenia się na odległość na dzieci i młodzież oraz wskazówek dotyczących wsparcia dzieci w okresie kryzysowej nauki zdalnej;

– przygotowanie dla rodzin przewodnika dobrych praktyk i praktycznych rekomendacji dotyczących organizacji dnia dla swoich dzieci podczas nauki na odległość „Równowaga między nauką w domu a czasem wolnym”;

-tłumaczenie materiałów wyprodukowanych przez każdego partnera na język polski (120 scenariuszy lekcji zdalnych z różnych przedmiotów oraz odpowiednich wideo-lekcji);

– organizacja międzynarodowej konferencji pod tytułem Kryzysowa nauka zdalna a tradycyjne kształcenie na odległość– problemy i perspektywy

– upowszechnienie materiałów projektowych wśród różnych grup docelowych (uczniowie, nauczycieli wszystkich poziomów kształcenia, rodzice, władze lokalne).

 

Przebieg i wyniki projektu:

Najnowsze wpisy

Archiwa