Edycja 2019/2020
Program i plan studiów rozpoczynających się w roku akademickim 2019/2020:
kierunek: pedagogika przedszkolna i wczesnoszkolna, jednolite magisterskie, niestacjonarne
Karty kursów
Diagnoza i terapia pedagogiczna z elementami logopedii
Edukacja ogólnotechniczna z metodyką
gra na instrumentach muzycznych
Gry i zabawy komputerowe w edukacji dziecka
Język obcy dla celów akademickich
Koncepcje partnerstwa nauczycieli i rodziców w edukacji dziecka
Konstruktywizm w edukacji dziecka
Konstruowanie programów edukacyjnych
Konteksty rozwoju zawodowego nauczyciela
Kultura organizacyjna instytucji oświatowych na przestrzeni wieków
Literatura muzyczna dla dzieci w teorii i praktyce
Metodyka edukacji informatycznej
Metodyka edukacji matematycznej w klasach I-III
Metodyka edukacji polonistycznej w klasach I-III
Metodyka edukacji środowiskowej
Metodyka stymulowania rozwoju dziecka w przedszkolu
Metodyka zajęć korekcyjno-wyrównawczych
Modele i strategie edukacji zintegrowanej
Ochrona własności intelektualnej
Organizowanie środowiska wychowującego w przedszkolu
Pedagogika M. Montessori w edukacji przedszkolnej dziecka
Podstawy edukacji matematycznej
Podstawy edukacji środowiskowej
Podstawy samokształcenia i autoewaluacji
Podstawy technologii informacyjnej
Praca w klasach terapeutycznych i integracyjnych
Praktyka dydaktyczno-wychowawacza w klasach I-III
Praktyka ogólnopedagogiczna, nieciągła
Praktyka wolontariacka w klasach I-III
Praktyka wolontariacka w przedszkolu
Praktyka wychowawczo-dydaktyczna, nieciągła w przedszkolu
Prawa dziecka i podstawy prawne pracy nauczyciela
Projekt edukacyjny w przedszkolu lub klasach I-III
Projektowanie procesu edukacji zintegrowanej
Projektowanie strategii edukacyjnych w przedszkolu
Projektowanie wielostronnej aktywności muzycznej dziecka w przedszkolu i klasach I-III
Profilaktyka agresji w działaniach wychowawczych
Psychologia rozwojowa i wychowawcza
Psychologia kliniczna i społeczna
Psychopedagogika emancypacyjna
Rozwijanie dziecięcej przedsiębiorczości
Strategie edukacji matematycznej w klasach I-III
Strategie edukacji muzycznej w przedszkolu i klasach I-III
Strategie edukacji środowiskowej w klasach I-III
Strategie edukacji technicznej w przedszkolu i klasach I-III
Strategie w edukacji polonistycznej w klasach I-III
Strategie wspierania rozwoju dziecka w przedszkolu
Strategie wspierania rozwoju ucznia w edukacji zintegrowanej
Środki ekspresji i percepcji muzycznej
Wspieranie dzieci z zaburzeniami psychomotorycznymi w przedszkolu i w szkole
Współczesne koncepcje filozofii i etyki
Współczesne koncepcje pedagogiki przedszkolnej
Współczesne koncepcje pedagogiki wczesnoszkolnej
Współczesne środki dydaktyczne w edukacji przedszkolnej i wczesnoszkolnej
Wybrane zagadnienia kognitywizmu w edukacji
Wybrane zagadnienia konektywizmu
Wybrane zagadnienia pedagogiki społecznej