Edycja 2022/2023
PROGRAM STUDIÓW 2022-2023, STUDIA STACJONARNE
KARTY KURSÓW
Action research w pracy nauczyciela przedszkola lub klas I-III,S
Coaching w pracy nauczyciela S 2022
Diagnoza i terapia pedagogiczna z elementami logopedii S
Edukacja ogólnotechniczna z metodyką S
Edukacja społeczna w przedszkolu S
Edukacja zdrowotna z metodyką_S
Eksperymenty twórcze w technikach plastycznych S
Gry i zabawy komputerowe w edukacji dziecka S
Historia myśli pedagogicznej S
Koncepcje partnerstwa nauczycieli i rodziców w edukacji dziecka S
Koncepcje poznawania dziecka S
Konstruktywizm w edukacji dziecka, S
Konstruowanie programów edukacyjnych, S
Konteksty rozwoju zawodowego nauczyciela, S
Literatura i media dla dzieci S
Metodologia badań społecznych S
Metodyka edukacji informatycznej,S
Metodyka edukacji matematycznej w klasach I-III S
Metodyka edukacji plastycznej w przedszkolu i klasach I-III S
Metodyka edukacji polonistycznej w klasach I-III S
Metodyka edukacji środowiskowej S
Metodyka nauczania języka obcego
Modele diagnozy i terapii zaburzeń psychicznych
Modele i strategie edukacji zintegrowanej
Neurodydaktyka w nauczniu i uczeniu się S
Podstawy edukacji matematycznej S
Podstawy edukacji środowiskowej_S
Podstawy technologii informacyjnej,S
Praca w klasach terapeutycznych i integracyjnych S
Praktyka dydaktyczno-wychowawacza w klasach I-III S 2022
Praktyka ogólnopedagogiczna nieciągła S 2022
Praktyka wolontariacka w klasach I-III S 2022
Praktyka wolontariacka w przedszkolu S 2022
Praktyka wychowawczo-dydaktyczna, nieciągła w przedszkolu S 2022
Prawa dziecka i podstawy prawne pracy nauczyciela S
Profilaktyka agresji w działaniach wychowawczych S 2022
Projektowanie procesu edukacji zintegrowanej
Projektowanie strategii edukacyjnych w przedszkolu
Projektowanie wieloaspektowej aktywności plastycznej dziecka w przedszkolu i klasach I-III S
Projektowanie wielostronnej aktywności muzycznej (S)
Psychodydaktyka kreatywności S
Psychologia kliniczna i społeczna
Psychologia rozwojowa i wychowawcza
Psychologiczne i pedagogiczne podstawy nauczania języka obcego dzieci
Specjalne potrzeby edukacyjne dzieci
Strategie edukacji matematycznej w klasach I-III S
Strategie edukacji muzycznej (S)
Strategie edukacji plastycznej w przedszkolu i klasach I-III S
Strategie edukacji środowiskowej w klasach I-III S
Strategie wspierania rozwoju dziecka w przedszkolu
Strategie wspierania rozwoju ucznia w edukacji zintegrowanej
Terapia z rodziną dysfunkcyjną S
Wspieranie dzieci z zaburzeniami psychomotorycznymi w przedszkolu i w szkole S
Współczesne koncepcje filozofii i etyki S
Współczesne koncepcje pedagogiki przedszkolnej S
Współczesne koncepcje pedagogiki wczesnoszkolnej
Współczesne środki dydaktyczne w edukacji przedszkolnej i wczesnoszkolnej S
Wybrane zagadnienia kognitywizmu w edukacji S
Wybrane zagadnienia konektywizmu S