Nowa publikacja „ICT in teaching and digital inclusion: the perspective of selected countries from Latin America, Caribbean and Europe” wydana w ramach projektu SELI
Mamy przyjemność zaprosić potencjalnych czytelników do zapoznania się z niezwykłą monografią pt. „ICT in teaching and digital inclusion: the perspective of selected countries from Latin America, Caribbean and Europe”. Jest to publikacja, której głównym celem jest ukazanie wyzwań związanych z efektywnym włączaniem ICT w procesy nauczania i uczenia się oraz zjawisk inkluzji cyfrowej. Publikacja powstała w wyniku międzynarodowych badań ilościowych prowadzonych w krajach takich jak: Boliwia, Brazylia, Republika Dominikany, Ekwador, Finlandia, Polska, Turcja i Urugwaj. Książka jest wyjątkowa, ponieważ bardzo często naukowcy nie mają możliwości zebrania danych, które pozwoliłyby dostrzec potrzeby i uwarunkowania edukacyjne w kontekście rozwijającego się globalnie społeczeństwa informacyjnego. Mamy nadzieję, że książka ta okaże się szczególnie cenna dla pedagogów mediów i komparatystów edukacyjnych.
Badania zostały opracowane w ramach międzynarodowego projektu SELI – finansowanego w Polsce przez Narodowe Centrum Badań i Rozwoju. Publikacja została wydana przez Uniwersytet w Joensuu, wiodący fiński ośrodek naukowy indeksowany na liście szanghajskiej.
Bezpośredni link do publikacji znajduje się tutaj: https://epublications.uef.fi/pub/urn_isbn_978-952-61-3441-3/