Przejdź do menu Przejdź do treści

International Project (IPC)

Cel Projektu

Wspieranie umiędzynarodowienia procesu kształcenia
nauczycieli poprzez wirtualną wymianę studentów
oraz współpracę w zespołach międzynarodowych

 

📣 Zapraszamy studentów do udziału w tegorocznej edycji Międzynarodowego online kursu w ramach projektu IPC – International Online Teaching Project for Teacher Training Students!

https://www.ipcproject.de/  🌍

 

Udział w IPC kursie jest niesamowitą okazją do poszerzenia wiedzy i nawiązania kontaktu ze studentami z całego świata.

Tegoroczna edycja IPC projektu oferuje możliwości udziału w IPC-research kursie.

Trwałość kursu: 2,5 miesiąca.

Początek kursu: 16.10.2024

 

W tegorocznym IPC Research kursie będziesz miał/a okazję pogłębić wiedzę na temat organizacji jakościowych badań oraz analizy uzyskanych danych w międzynarodowych grupach. Porównasz swoje wyniki ze studentami z różnych krajów i wspólnie przygotujecie podsumowującą prezentację. 📊

 

IPC kurs prowadzony jest online za pomocą platformy Canvas, co zapewnia bezproblemową naukę. Ponadto nasi oddani nauczyciele z różnych państw i uczelni są zawsze dostępni, aby zapewnić wsparcie i wskazówki. 🙌

Jak jesteś zainteresowany/a udziałem zgłoś chęć udziału poprzez wypełnienie formularza rejestracyjnego

 

W razie pytań lub w celu uzyskania dalszych informacji prosimy o kontakt z prof. Natalią Demeshkant, koordynatorką projektu IPC w UKEN.

✉️ nataliia.demeshkant@uken.krakow.pl

🗓️ Termin zgłoszeń do 15.10.2024

Nie przegap tej wyjątkowej okazji, aby poprawić swoje umiejętności nauczania oraz współpracy na arenie międzynarodowej. Dołącz do nas w projekcie IPC już dziś! 🌐

#IPCProject #EducationForSustainability #TeacherTrainingStudents #InternationalCollaboration #IPC Research

The IPC Research is a full online class and represents a more elaborated variation of the project. Its main characteristic is the research orientation. Students carry out small research projects in international groups and compare the results of the participating countries.

  • Teachers suggest or students choose own topics related to the curriculum.
  • Students develop interview designs,  questionnaires, surveys and prepare data collection with teachers, students or parents as respondents. They also can use other qualitative research methods on a basic level (e.g., group discussions, analysis of learning diaries, videography).
  • The IPC Research can be pre-structured regarding research topics, readings, tasks, work plan, time frame etc.). It also can provide the students with more space for own decisions, proactivity and autonomy in the learning process.
  • Teachers guide and support the international groups during the project.

IPC RESEARCH

  • Praca badawcza związana z programem nauczania.
  • Opracowanie ankiety i/lub pytań do wywiadu.
  • Prezentacja wyników

Partnerzy projektu:

  • Katolische Universität Eichstätt-Ingolstadt – Niemcy
  • Australian Catholic University Melbourne – Australia
  • Sofia University – Bułgaria
  • Junshin Catholic University Nagasaki, Yamaguchi University – Japonia
  • UKEN Kraków, Uniwersytet Adama Mickiewicza – Polska
  • University of Granada – Hiszpania
  • Karlstad university, Gothenburg University – Szwecja
  • University Kirkkale – Turcja
  • California State University Fullerton – Stany Zjednoczone

Archiwa