Edycja 2022/2023
PROGRAM STUDIÓW 2022-2023, STUDIA NIESTACJONARNE
KARTY KURSÓW
Action research w pracy nauczyciela przedszkola lub klas I-III
N Animacja zabawy N Coaching w pracy nauczyciela N 2022
Drama w edukacji dziecka N 2022
Edukacja ogólnotechniczna z metodyką N
Edukacja społeczna w przedszkolu N
Edukacja zdrowotna z metodyką N
Eksperymenty twórcze w technikach plastycznych N
Gry i zabawy komputerowe w edukacji dziecka N
Historia myśli pedagogicznej -N
Koncepcje partnerstwa nauczycieli i rodziców w edukacji dziecka N
Koncepcje poznawania dziecka N
Konstruktywizm w edukacji dziecka, N
Konstruowanie programów edukacyjnych, N
Konteksty rozwoju zawodowego nauczyciela N
Literatura i media dla dzieci N
Metodologia badań społecznych N
Metodyka edukacji informatycznej,N
Metodyka edukacji matematycznej w klasach I-III N (2)
Metodyka edukacji plastycznej w przedszkolu i klasach I-III N
Metodyka edukacji polonistycznej w klasach I-III N
Metodyka edukacji środowiskowej N
Metodyka nauczania języka obcego N
Metodyka stymulowania rozwoju dziecka w przedszkolu N
Modele diagnozy i terapii zaburzeń psychicznych N
Modele i strategie edukacji zintegrowanej N
Neurodydaktyka w nauczaniu i uczeniu się N 2022
Podstawy edukacji matematycznej N
Podstawy edukacji środowiskowej N
Podstawy technologii informacyjnej N
Praca w klasach terapeutycznych i integracyjnych N
Praktyka dydaktyczno-wychowawacza w klasach I-III N 2022
Praktyka ogólnopedagogiczna nieciągła N 2022
Praktyka wolontariacka w klasach I-III N 2022
Praktyka wolontariacka w przedszkolu N 2022
Praktyka wychowawczo-dydaktyczna, nieciągła w przedszkolu N 2022
Prawa dziecka i podstawy prawne pracy nauczyciela N
Profilaktyka agresji w działaniach wychowawczych N 2022
Projektowanie procesu edukacji zintegrowanej N
Projektowanie strategii edukacyjnych w przedszkolu N
Projektowanie wieloaspektowej aktywności plastycznej dziecka w przedszkolu i klasach I-III N
Projektowanie wielostronnej aktywności muzycznej (N)
Psychodydaktyka kreatywności N
Psychologia rozwojowa i wychowawcza N
Psychologiczne i pedagogiczne podstawy nauczania języka obcego dzieci N
Specjalne potrzeby edukacyjne dzieci N
Strategie edukacji matematycznej w klasach I-III N
Strategie edukacji muzycznej w przedszkolu i klasach I-III (N)
Strategie edukacji plastycznej w przedszkolu i klasach I-III N
Strategie edukacji środowiskowej w klasach I-III N
Strategie wspierania rozwoju dziecka w przedszkolu N
Strategie wspierania rozwoju ucznia w edukacji zintegrowanej N
Wspieranie dzieci z zaburzeniami psychomotorycznymi w przedszkolu i w szkole N
Współczesne koncepcje filozofii i etyki, N
Współczesne koncepcje pedagogiki przedszkolnej N
Współczesne koncepcje pedagogiki wczesnoszkolnej N
Współczesne środki dydaktyczne w edukacji przedszkolnej i wczesnoszkolnej N
Wybrane zagadnienia kognitywizmu w edukacji N
Wybrane zagadnienia konektywizmu N