Edycja 2021/2022
Program i plan studiów rozpoczynających się w roku akademickim 2021/2022
kierunek: pedagogika przedszkolna i wczesnoszkolna, jednolite magisterskie, stacjonarne
Karty kursów
Action research w pracy nauczyciela
Diagnoza i terapia pedagogiczna z elementami logopedii
Edukacja nieformalna dziecka w ujęciu historycznym
Edukacja ogólnotechniczna z metodyką
Eksperymenty twórcze w technikach plastycznych
Gra na instrumentach muzycznych
Gry i zabawy komputerowe w edukacji dziecka
Język obcy dla celów akademickich
Ko-lekcja obrazów dla dzieci w działaniach plastycznych i spotkaniach edukacyjnych ze sztuką
Koncepcje partnerstwa nauczycieli i rodziców w edukacji dziecka
Konstruktywizm w edukacji dziecka
Konstruowanie programów edukacyjnych
Konteksty rozwoju zawodowego nauczyciela
Kultura organizacyjna instytucji oświatowych
Literatura dziecięca w nauczaniu języka obcego
Literatura muzyczna dla dzieci w teorii i praktyce
Metodyka edukacji informatycznej
Metodyka edukacji matematycznej w klasach I-III
Metodyka edukacji plastycznej w przedszkolu i klasach I-III
Metodyka edukacji polonistycznej w klasach I-III
Metodyka edukacji środowiskowej
Metodyka nauczania języka obcego
Metodyka stymulowania rozwoju dziecka w przedszkolu
Metodyka zajęć korekcyjno-wyrównawczych
Modele diagnozy i terapii zaburzeń psychicznych
Modele i strategie edukacji zintegrowanej
Ochrona własności intelektualnej
Organizowanie środowiska wychowującego w przedszkolu
Pedagogika M. Montessori w edukacji przedszkolnej dziecka
Podstawy edukacji matematycznej
Podstawy edukacji środowiskowej
Podstawy samokształcenia i autoewaluacji
Podstawy technologii informacyjnej
Praca w klasach terapeutycznych i integracyjnych
Praktyka dydaktyczno-wychowawcza w klasach I-III
Praktyka ogólnopedagogiczna nieciągła
Praktyka wolontariacka w klasach I-III
Praktyka wolontariacka w przedszkolu
Praktyka wychowawczo-dydaktyczna, nieciągła w przedszkolu
Prawa dziecka i podstawy prawne pracy nauczyciela
Profilaktyka agresji w działaniach wychowawczych
Projekt edukacyjny w przedszkolu lub klasach I-III
Projektowanie procesu edukacji zintegrowanej
Projektowanie strategii edukacyjnych w przedszkolu
Projektowanie wieloaspektowej aktywności plastycznej dziecka w przedszkolu i klasach I-III
Projektowanie wielostronnej aktywności muzycznej
Psychologia kliniczna i społeczna
Psychologia rozwojowa i wychowawcza
Psychologiczne i pedagogiczne podstawy nauczania języka obcego dzieci
Psychopedagogika emancypacyjna
Rozwijanie dziecięcej przedsiębiorczości
Specjalne potrzeby edukacyjne dzieci
Strategie edukacji matematycznej w klasach I-III
Strategie edukacji plastycznej w przedszkolu i klasach I-III
Strategie edukacji polonistycznej w klasach I-III
Strategie edukacji środowiskowej w klasach I-III
Strategie edukacji technicznej w przedszkolu i klasach I-III
Strategie wspierania rozwoju dziecka w przedszkolu
Strategie wspierania rozwoju ucznia w edukacji zintegrowanej
Sytuacje edukacyjne dziecka z doświadczeniem migracji w przedszkolu i w klasach I-III
Środki ekspresji i percepcji muzycznej
Techniki plastyczne w zabawach i przygodach twórczych w przedszkolu i kl. I-III
Terapia z rodziną dysfunkcyjną
Umiejętności interpersonalne w pracy wychowawczej
Wprowadzenie do projektu badawczego
Wspieranie dzieci z zaburzeniami psychomotorycznymi w przedszkolu i w szkole
Współczesne koncepcje filozofii i etyki
Współczesne koncepcje pedagogiki przedszkolnej
Współczesne koncepcje pedagogiki wczesnoszkolnej
Współczesne środki dydaktyczne w edukacji przedszkolnej i wczesnoszkolnej
Wybrane zagadnienia kognitywizmu w edukacji
Wybrane zagadnienia konektywizmu
Wybrane zagadnienia pedagogiki społecznej