ALBIE – testowanie programu edukacyjnego
W miesiącu czerwiec pracownicy INOW: dr Joanna Wnęk-Gozdek, dr Olga Wyżga, dr Agnieszka Domagała-Kręcioch, dr Anna Mróz, mgr Anna Duda (Studium Kształcenia Nauczycieli) oraz dr inż. Łukasz Tomczyk testowali zestaw scenariuszy edukacyjnych w ramach projektu Adult Literacies as Benefit for Inclusion and Equity/ALBIE. Działania zostały zrealizowane dzięki uprzejmości Ochotniczego Hufca Pracy w Krakowie oraz Centrum Kształcenia i Szkolenia w Krakowie. Kompleksowy program szkoleń obejmował m.in. zagadnienia, takie jak: postrzeganie samego siebie, cele życiowe, wzorce rodzinne, skuteczna komunikacja, zarządzanie emocjami oraz ICT i jakość życia. Projekt numer 2016 – 1 – SK01 – KA204 – 022586 finansowany ze źródeł Erasmus+ KA2, ma na celu wypracowanie kompleksowego, innowacyjnego modelu pracy z grupą NEETs. Warto również dodać, że działania realizowane w ramach ALBIE wpisują się w tematykę prac badawczych i rozwojowych Instytutu Nauk o Wychowaniu.