Przejdź do menu Przejdź do treści

Studia niestacjonarne

Programy i plany studiów  II st. rozpoczynających się w roku akademickim:

 

Karty kursów dla kierunku Pedagogika – edycja 2023/24

Andragogika_S

Andragogika _N

Animacja kultury z dydaktyką organizacji czasu wolnego_S-dla programu 2022-23 PSO

Animacja kultury_S-dla programu 2021-22

Diagnoza pedagogiczna_S

Dydaktyka dzialań andragogicznych_S-dla programu 2021-22

Etos pracy pedagoga_S

Etos pracy pedagoga_N

Filozofia wychowania_N

Formy pomocy psychologicznej_S – do progr rozpoczynajacego się w 2021-2022

Gerontopedagogika II_S

Gerontopedagogika III_S

Gerontopedagogika II_N

Mechanizmy zachowań grupowych_N

Mechanizmy zachowań grupowych_S

Media w edukacji_N

Media w edukacji_S

Metodologia nauk społecznych

Metody badań pedagogicznych

Metodyka pracy społeczno-opiekuńczej A_N

Metodyka pracy społeczno-opiekuńczej A_S

Metodyka pracy społeczno-opiekuńczej B_N

Metodyka pracy społeczno-opiekuńczej B_S

Metodyka pracy w świetlicy, I rok, II stopień_S-program 2023-24

Metodyka pracy z rodziną_S

Metodyka profilaktyki uzależnień

Ochrona własności intelektualnej_N

Ochrona własności intelektualnej_S

Patologia i marginalizacja społeczna

Pedagogika porównawcza_N

Pedagogika porównawcza_PSO N

Pedagogika porównawcza_PSO S

Pedagogika pracy_S

Pedagogika rodziny_S

Pedagogika społeczna_N

Pedagogika społeczna_S

Pedagogika twórczości_N

Pedagogika twórczości_S

Podstawy terapii pedagogicznej_N

Praca z osobami o specjalnych potrzebach_N

Praca z osobami o specjalnych potrzebach_S

Praca z uczniem o SPE

Prawa dziecka i podstawy prawne pracy nauczyciela_N

Prawa dziecka i podstawy prawne pracy nauczyciela_S

Prawo oświatowe_N

Prawo rodzinne i opiekuńcze_N

Prawo rodzinne i opiekuńcze_S

Prawo rodzinne, opiekuńcze i karne – wybrane zagadnienia_S

Profilaktyka społeczna

Przedsiębiorczość w pracy pedagoga_N

Przedsiębiorczość w pracy pedagoga_S

Psychologia kliniczna w edukacji_N

Psychologia kliniczna w edukacji_S

Psychologia kliniczna_S-do programu 2022-2023

Psychologia społeczna_N

Psychologia społeczna_S

Psychologia wychowawcza_N-do programu 2021-22

Psychologia wychowawcza_S-do programu 2021-22

Readaptacja społeczna i zawodowa zagrożonych wykluczeniem społecznym

Seminarium dyplomowe_PSO

Socjologia wychowania_S

Socjologia wychowania

Strategie badań edukacyjnych_N

Strategie badań edukacyjnych_S

Streetworking-metodyka pracy w środowisku otwartym

Stymulacja pedagogiczna dziecka

Technologia informacyjna s. niestacjonarne 2023-24 

Technologia informacyjna s. stacjonarne 2023-24

Teoria i praktyka wychowania

Terapia z rodziną dysfunkcyjną i dzieckiem krzywdzonym_S

Trening umiejętności społecznych

Umiejętności interpersonalne

Warsztaty umiejetności diagnostycznych i terapeutycznych_N

Warsztaty umiejetności diagnostycznych i terapeutycznych_S

Wprowadzenie do pedagogiki_S

Wprowadzenie do psychologii_N

Wprowadzenie do psychologii_S

Współczesne problemy socjologii_N

Współczesne problemy socjologii_S

Wybrane problemy doradztwa_N

Wybrane problemy doradztwa_S

Wybrane zagadnienia pedagogiki społecznej_S

Zagrożenia cywilizacyjne_N

Zagrożenia cywilizacyjne_S

Zagrożenia i patologie społeczne_N


Wykaz kursów/kart kursów według porządku alfabetycznego
II stopień studiów niestacjonarnych, kierunek pedagogika

Kursy obligatoryjne

Andragogika SN

Antropologia kulturowa

Dydaktyka ogólna SN

Emisja i higiena głosu SN

Logika

Marketing w edukacji

Metodologia badań społecznych

Nowe orientacje w edukacji SN

Pedagogika Ogólna SN

Pedagogika porównawcza SN

Pedeutologia SN

Praktyka psychologiczno-pedagogiczna SN

Seminarium magisterskie A

Seminarium magisterskie B

Seminarium magisterskie C

Seminarium magisterskie D

Współczesne koncepcje filozofii i etyki

Współczesne problemy socjologii

Wykład instytutowy

Wykład-monograficzny

 

Kursy specjalnościowe: społeczno-opiekuńcza i terapia pedagogiczna

Aktywizacja społeczna

Diagnoza jednostki i środowisk wychowawczych SN

Edukacja kulturalna z elementami wielokulturowości

Gerontopedagogika

Konwersatorium pedagogiczne z zakresu edukacji

Kształcenie ustawiczne

Mediacje i negocjacje w pracy pedagoga

Metodyka pracy korekcyjno-kompensacyjnej

Metodyka pracy z rodziną

Nowoczesne technologie informacyjne w pracy spoleczno-opiekuńczej

Organizacja i metodyka pracy pedagoga szkolnego SN

Organizacja i metodyka pracy społeczno -opiekuńczej

Praca z jednostką w kryzysie i przewlekłej chorobie

Praca z uczniem zdolnym N

Projektowanie i wspieranie rozwoju

Promocja zdrowia i edukacja zdrowotna

Psychologia kliniczna w edukacji SN

Psychologia rozwojowa w praktyce pedagogicznej

Terapia zaburzeń emocjonalnych i w zachowaniu z elementami socjoterapii

Ustawodawstwo oświatowe, opiekuńcze, rodzinne i pracy

Warsztaty umiejętności diagnostycznych i terapeutycznych SN

Zagrożenia i patologie społeczne

 

 

Kursy specjalnościowe: resocjalizacja z penitencjarytyką-

studenci nie wybrali specjalności w roku akademickim 2021/2022 i 2022/2023

Diagnoza pedagogiczna w resocjalizacji

Elementy socjoterapii w resocjalizacji

Etyka zawodowa w instytucjach resocjalizacyjnych i penitencjarnych

Historia kary

Metodyka aktywizacji społecznej i zawodowej w instytucjach resocjalizacyjnych i penitencjarnych SN

Metodyka oddziaływań resocjalizacyjnych SN

Metodyka pracy kuratora sądowego SN

Metodyka pracy pedagoga szkolnego SN

Metodyka pracy społeczno-opiekuńczej

Metodyka profilaktyki zachowań aspołecznych – programy terapeutyczne SN

Niedostosowanie społeczne

Organizacja i metodyka pracy w instytucjach penitencjarnych SN

Pedagogika penitencjarna

Prawo karne i penitencjarne w resocjalizacji

Psychologia kliniczna w resocjalizacji SN

Psychopatologia rozwoju dzieci i młodzieży SN

Readaptacja społeczna i pomoc postpenitencjarna instytucjonalna oraz pozainstytucjonalna

Warsztaty pracy z rodziną

Wiktymologia i suicydologia SN

Współczesne problemy patologii społecznej

Współczesne problemy pedagogiki resocjalizacyjnej

Współczesne problemy pedagogiki specjalnej

Wybrane zagadnienia mediacji i negocjacji w resocjalizacji

Wybrane zagadnienia z kryminologii i kryminalistyki

DYREKCJA INSTYTUTU PEDAGOGIKI  INFORMUJE, ŻE ZA AKTUALIZACJĘ KART KURSÓW ODPOWIADA NAUCZYCIEL REALIZUJĄCY W DANYM ROKU AKADEMICKIM KURS.

Archiwa