Przejdź do menu Przejdź do treści

dr hab. Anna Szkolak-Stępień, prof.UKEN

KIEROWNIK KATEDRY EDUKACJI I REHABILITACJI OSÓB Z NIEPEŁNOSPRAWNOŚCIĄ, PRZEWODNICZĄCA RADY DYSCYPLINY PEDAGOGIKA

anna.szkolak-stepien@up.krakow.pl

publikacje:

http://bgbase.up.krakow.pl/biblio/bibliografia/

DOKTOR HABILITOWANY NAUK W DZIEDZINIE NAUK SPOŁECZNYCH W DYSCYPLINIE PEDAGOGIKA, 2022

Publikacje:

  1. A. SZKOLAK-STĘPIEŃ, WZORCOWY NAUCZYCIEL WCZESNEJ EDUKACJI W NARRACJACH MATEK. W KIERUNKU TEORII UGRUNTOWANEJ, WYDAWNICTWO NAUKOWE UNIWERSYTETU PEDAGOGICZNEGO IM. KEN, KRAKÓW 2020, ISSN 2450-7865 ISBN 978-83-8084-498-8 E-ISBN 978-83-8084-499-5 DOI 10.24917/9788380844988, SS. 211, 100 PKT.
  2. A. SZKOLAK-STĘPIEŃ, THE EARLY EDUCATION TEACHER FACING THE ISSUEE OF THANATOLOGY, LUBELSKI ROCZNIK PEDAGOGICZNY, VOL. 43, NR 2/2024, 70 PKT.
  3. A. SZKOLAK-STĘPIEŃ, E.IR, EDUKACJA CAŁOŻYCIOWA: TRWAŁOŚĆ A ZMIANA, WYDAWNICTWO NAUKOWE UKEN, KRAKÓW 2024, SS. 196, 120 PKT.
  4. A. SZKOLAK-STĘPIEŃ, INTERPERSONAL SKILLS OF TJE EARLY CHILDHOOD EDUCATION TEACHER IN NARRATIONS OF PUPILS OF YOUNGER SCHOOL AGE – THE GROUNDED THEORY EMERGENCE  PROCESS, WYCHOWANIE W RODZINIE, 2025, T. 32, NR 1, STR. 1-18, 70 PKT.

Charakterystyka doświadczenia i dorobku dydaktycznego:

PROWADZI ZAJĘCIA DYDAKTYCNE M.IN. Z PEDAGOGIKI WCZESNOSZKOLNEJ, WSPÓŁCZESNYCH KONCEPCJI PEDAGOGIKI WCZESNOSZKOLNEJ, EDUKACJI TECHNICZNEJ, TRENINGU TWÓRCZOŚCI. WYPROMOWAŁA PONAD 100 MAGISTRÓW,A TAKŻE DWÓCH DOKTORÓW.

OPIEKUN KOŁA NAUKOWEGO „WSPIERANIE ROZWOJU DZIECKA”.